sobota, 4 maja 2013

Akwarystyka interesuję się od około 10 lat. W przeszłości miałam hodowlę gupików moskiewskich, 200l holendra, pare bojowników i wiele innych rybek. Niestety, gdy sytuacja ekonomiczna na rynku stawała się coraz gorsza, a moja pasja zaczeła coraz bardziej przenosić się w stronę akwarium morskiego, w 2009 roku hodowla gupików została zamknięta, włąściwie wszystkie moje słodkowodne akwaria przeszły do historii. W między czasie powstała 120 litrowa solniczka, która po dwóch latach zamieniła się w 300l a po kolejnych dwóch latach w 1200l, które posiadam do dziś. Moje pierwsze akwarium morskie założone zostało  7 lat temu, miało około 30l, to akwarium bardzo szybko zamienione zostało na 120 litrów, kiedyś napiszę o szczegółach.
Na dzień dzisiejszy posiadam nie wielkie oczko wodne około 500 litrów, akwarium morskie, oraz 3 bojowniki.
Kiedyś przy hodowli gupika, postanowiłam spróbować swych sił i rozmnożyć bojowniki, wtedy mi się udało, niestety poźniej pojawił się problem co z tymim wszystkim bojownikami zrobić, uzyskałam wtedy 20 osobników, była to mieszkanka, samiec czerwony half moon, z niebieska samiczką crown tail. Wszystkie młode były crown tail w kolorze czerwono-niebieskim. Tutaj gdzie mieszkam przeróżnych bojowników jest pod dostatkiem i żeby dało się je sprzedać to muszą to być naprawde wyjątkowe okazy. Dlatego teraz gdy posiadam parke czystko białych half moon zamierzam je rozmnożyć i zobaczymy co z tego wyjdzie! (albo i nie).

http://www.youtube.com/watch?v=at3N0gikHyU

Mój bojownik
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz